Support

NÄR DU BEHÖVER HJÄLP
Vi har ett återförsäljarnät med duktiga cykelspecialister runt om i landet. De hjälper dig om du har frågor om Crescents cyklar och servar dig med råd, underhåll och service när du köpt en Crescent. Skulle din cykel inte fungera som det ska så är det också hit du vänder dig.

SVAR PÅ DE VANLIGASTE FRÅGORNA
I vår FAQ hittar du svar på de vanligaste frågor vi får rörande cyklar och underhåll. Under "Köp online" besvarar vi frågor om köp i vår webbutik, om leveranser, reklamationer och betalning.

SUPPORT ONLINE
Behöver du komma i kontakt med oss på Monark?
Maila på supportonline@monark.se. 

Sök bland frågorna
Vanliga frågor
Jag har problem med min cykel, vad ska jag göra?
+

Här i vår FAQ listar vi svaren på de vanligaste frågorna och problemen. Vi har också Monark-handlare över hela landet som kan svara på specialfrågor om du inte lyckas hitta svaret på just din fråga här.

Vad har ni för garanti på era cyklar?
+

På våra elcyklar erbjuder vi 3 års garanti, förutsatt att du följer vårt serviceprogram Cykelkärlek.

Ramar i aluminium och stål har 10 års garanti (gäller ej elcykelramar). Läs mer om våra garantivillkor här.

För övriga komponenter gäller Konsumentköplagen.

CYCLEUROPE I SVERIGE

Monark Excersise

0